Vásárlási Feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett terméket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és ha úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „pénztár” gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni, valamint közösségi fiókjával is bejelentkezhet.
Az alábbi lehetőségek közül választhat:  

  • már regisztrált vásárlóként lép be
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az önnek megfelelő szállítási módot:

  • MPL Futárszolgálat, házhozszállítás
  • Telephelyi átvétel: 8360 Keszthely, Deák Ferenc utca 55.

Ezt követően egy önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • utánvét – készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának (Fix Díj: 400Ft)
  • online bankkártyás fizetés – Biztonságos fizetés bankkártyával a Paylike rendszerével. Webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást, kártyaadataid nem jutnak el hozzánk. A bankártyás fizetés nem jár többletköltséggel.
  • banki átutalás – megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése “függő állapot”-ba került, amint megérkezik bazámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk és megkezdjük feldolgozását.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. A feldolgozást ügyfélszolgálati nyitvatartási időben végezzük, amennyiben a megrendelés munkaidő lejárta után vagy munkaszüneti napokon történik, akkor az a leadást követő első munkanapon kerül feldolgozásra.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről, majd értesítjük a rendelés feldolgozásának kezdetekor, végül a várható szállítási időpontról, illetve átvételi időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az oldalunkon található telefonszámok bármelyikét nyitva tartási időben.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van  banki átutalásra, bankkártyás és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta MPL futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. a szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailre válaszolva, illetve telefonos elérhetőségeink egyikén.

Szállítási díjak

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. A szállítási költség  1290 Ft (Házhozszállítás MPL Futárral), 15000 Ft-os vagy magasabb rendelési összeg esetén ingyenes.

A szállítástól való elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Termék cseréje
Ha a termék valamilyen oknál fogva nem megfelelő (méretben, színben) és ez nem hibás teljesítésből ered, a vásárló kérheti a termék cseréjét is. Ezt vagy személyesen telephelyünkön vagy házhoz szállítással lehet megtenni.
A terméket vagy a vásárló küldi vissza, vagy kérheti webáruházunktól cserecsomag formájában is. Utóbbi esetben az új terméket azonnal el tudjuk küldeni, a vásárlónak a termék átvételekor csak át kell adnia a futárnak kicserélendő terméket saját dobozában, lezárt állapotban.
A csereigényt a kézhezvételtől számított 14 napon belül tudjuk elfogadni használatlan, eredeti állapotú és csomagolású, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotú termék esetén. Egyes esetekben (pl: karácsonyi időszak) hosszabb idő áll rendelkezésre a termékek cseréjére. Az említett esetben január 15-ig vállaljuk a termékek cseréjét.
A termék visszajuttatásának költsége minden esetben a vásárlót terheli, cserecsomag esetén a csomag feladása előtt tájékoztatjuk a szállítás pontos díjáról.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
Szolgáltató a termék visszaérkezését, vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a fogyasztó részére.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. Elker törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és / vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a “kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.